joi, 24 martie 2016

EXPLOZIV /Dulce vrea si voturile AMARE !

Marius Dulce, candidatul PSD: „Targetul meu în 2016 este să câştig Primăria Călăraşi şi 11 consilieri locali”







Miercuri, 23 martie a.c., viceprimarul Marius Dulce şi-a lansat candidatura pentru funcţia de primar al Municipiului Călăraşi, din partea Partidului Social Democrat. Cu acest prilej, au fost prezenţi la Călăraşi, Ecaterina Andronescu – vicepreşedinte în Biroul Permanent Naţional şi Codrin Ştefănescu, secretar general adjunct al PSD.
Preşedintele PSD Călăraşi, Dan Cristodor, a anunţat în mod oficial candidatul acestei formaţiuni politice care va intra în cursa pentru fotoliul de primar al municipiului reşedinţă de judeţ.
„Săptămâna trecută, în cadrul Comitetului Executiv Naţional, propunerea noastră pentru candidatul la Primăria Călăraşi a fost validată. PSD Călăraşi vine cu o propunere pentru Primăria Municipiului Călăraşi cu o persoană cinstită, onestă, cu o reputaţie foarte bună, membru al unui singur partid politic. Ţin să precizez că îndeplineşte absolut toate criteriile de etică şi integritate conform Statutului PSD”, a declarat Dan Cristodor, punctând totodată şi faptul că Marius Dulce a demonstrat, înainte de a deţine o funcţie în administrţia publică locală, că are realizări atât în plan personal cât şi în cel profesional, dar şi că ştie să interacţioneze cu oamenii, ştie să-i asculte şi, în limita posibilităţilor, să-i ajute în rezolvarea problemelor.
Cu ce gânduri vine în cursa electorală pentru funcţia de primar al municipiului Călăraşi, a vorbit însuşi candidatul Marius Dulce care a declarat:
„Mă simt onorat să fiu astăzi alături de dumneavoastră. Această onoare pe care mi-o acordaţi mă responsabilizează în primul rând în faţa echipei pe care trebuie s-o reprezint, dar mă responsibilizează mai ales în faţa cetăţeanului cu care stau faţă-n faţă de patru ani şi pe care am încercat să-l înţeleg, să-l ajut, iar acolo unde nu am putut i-am spus că nu este legal sau că nu am competenţa necesară. Ceea ce vedeţi astăzi este rezultatul unei echipe tinere în care la început nu a crezut foarte multă lume. Am demonstrat că putem fi o echipă tânără care ştie să câştige în alegeri. De aceea, sunt obligat şi cu siguranţă targetul meu în 2016 este să câştig Primăria Călăraşi şi 11 consilieri locali. Ştiu că este posibil, doar cu echipa şi cu cetăţenii din Călăraşi alături. Mai multe despre proiectele mele nu pot să vă spun în acest moment, dar îmi vine în minte infrastructura. Călăraşiul ca să devină un oraş de secol XXI, trebuie să aibă infrastructură rutieră şi pietonală. Fără acest lucru nu putem să gândim mai departe. De asemenea, în programul meu se vor regăsi accesarea de proiecte europene cu care să putem dezvolta oraşul”, a spus candidatul PSD la Primăria Călăraşi, Marius Dulce.
Ecaterina Andronescu: „Trebuie să vorbiţi cu oamenii, să vedeţi ce aşteptări au de la dumneavoastră”
Ecaterina Andronescu şi-a arătat susţinerea pentru candidatul PSD, dar a şi criticat actuala administraţie locală de la Călăraşi.
„Daţi-mi voie să vă mulţumesc şi eu că aţi venit la această întâlnire unde s-a anunţat numele, sperăm noi, al viitorului primar al Călăraşiului. Un oraş care are foarte multe lucruri neîndeplinite la timp şi care aşteaptă proiecte aşa cum ar merita locuitorii acestui municipiu, aflat în centrul acestui judeţ important pentru ţară. Cred eu că principala dumneavoastră responsabilitate pe care v-o asumaţi, domnule Marius Dulce, nu este o coroană de lauri pe care o aşezaţi pe frunte dacă veţi câştiga alegerile, şi sper să se întâmple acest lucru, ci pur şi simplu este o mare responsabilitate pe care v-o aşezaţi pe umeri. Prin urmare, trebuie să vorbiţi cu oamenii, să vedeţi ce aşteptări au de la dumneavoastră şi să le duceţi la îndeplinire”, a spus Ecaterina Andronescu.
Codrin Ştefănescu: „Dulce pentru Călăraşi!”
Ceva mai acid în exprimare vizavi de administraţia locală şi de actualul primar a fost şi Codrin Ştefănescu care a declarat:
„Eu le-am spus colegilor mei că trebuie să mergem pe sintagma aceasta: „Dulce pentru Călăraşi!” Adică, după atâta acreală şi atâtea minciuni gogonate pentru Călăraşi, este necesară o schimbare radicală pentru oraş. Sigur că Marius Dulce este puţin emoţionat, dar în relaţiile cu oamenii este un om deschis şi am văzut acest lucru. Suntem convinşi că aici la Călăraşi vom câştiga cu Marius, mai ales că, am observat şi în presa locală, oamenii de aici sunt foarte nefericiţi. Călăraşiul are nevoie de o schimbare”.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu