vineri, 20 mai 2016

PARODIE pe BANII lor/ Cum VOTAM, cati BANI luam si cine vrea CATUSE !

Având perspectiva de a alege între Pesedist, Penelist și Aldist, o doamnă din epoca medievala a ales judecata. Cam așa sună un anunț pe site-ul unei instante. Nostim omul care l-a scris si trimis institutiei. În curând, dacă se mai organizează dezbateri in termen de 30 zile, în care candidații locali ciorovăiesc aiurea, s-ar putea să găsim astfel de anunțuri și prin DNA. Nu chiar cu JUDECATA, ci cu BRATARI, dar ceva așa: aflându-se în postura de a alege între candidați certăreți, mai mulți funduleni au ales să predea buletinele pe 50-100 lei.

Foarte virulent candidatul PESEDIST,  împotriva NIMANUI, așa cum îi șade bine unui candidat pe timp de zi iar noaptea trimite subordonatii si consilierii sa plateasca VOTURI. Și in 2008 ,2012 tot asa facea. Nu puteai sa faci un pipi pe strada ca hop, iti vedea PUTA unul din asta. sau venea NEMO cu sabia si iti taia din ea. Cica, daca castiga pesedistul nu-l apuca CRACIUNUL. Unii zic c-ar castiga PEDELISTUL si ca o belim de tot, altii au zis ca si-o belesc inainte de vot. Ce facem daca pune iar mana pe putere ALDISTU, cine va fi viceprimar si cu cine face majoritatea in CONSILIU. 
Probabil că unii au memoria mai scurtă și au uitat de perioada în care se faceau jocurile murdare. Nu a trecut chiar așa mult timp de atunci, smenu este din vara lui 2004. Cu adâncă credință patriotică locală, PESEDISTU își informa fanii, în calitate de președinte al CAP despre ''ERA'' cand era la braț cu trei pedelisti- de trei ori, când acestia mâncau din polonic, cum că guvernarea PSD-PDL ne-au dat bani pentru stadion, șosea de centură, autostrada , aeroport, campus, piata, parc, spital, șamd. Promitea că nu va face jocuri murdare. Evident, schimbarea partidelor ca pe șosete, doar pentru a fi candidat, negocierile ascunse pe la LILI si CAFENEA-uneori cu un CIOCAT, nu intră la categoria jocuri murdare. E doar politică, așa-i?
Înălțătoare vizitele politicienilor pe STRAZI. Lipsesc doar pionierii, ansamblul folcloric, pâinea și sarea ca să se completeze tabloul din vremurile triste.  Penalu lui Dragnea, încă șef la PSD, a făcut o vizită în județul Calarasi, în cele două municipii. În Fundulea a mers să vadă lucrările de la secția de radioterapie ca să nimic, iar la campus l-a lansat pe candidatul la primărie spre DNA
Ultima haltă are un sens, că-i campanie electorală și așa se cade, să vină șeful ca să-ți dea, ție, ca candidat (cacofonie intenționată), o binecuvântare. Despre prima, n-am prins ideea. Evident, nu a fost chemată decât presa mai prietenoasă, dar a participat si MARICICA sa-si ia strazile-nprimire. N-am prea înțeles nici cu ce a contribuit parintele EUSEBIU  la pupatul MOASTELOR preafericitului Dorel din VRAJA MARII.  Măcar de aducea Ansamblul Busuiocul, să se bucure și PENELISTII de la IVANESTI de niște folcloriste talentate. Asta e partea oficială. Partea neoficială, dar cea mai interesantă, a fost INTAMPINAREA celui din IVANESTI, ce vorbesti ma, mese intinse, bauturi alese si BONUS-50- ca de, doar asa votam primarii la Fundulea, mai ramane  identificarea viitorilor votanți cu FLOTANT din comunele cu triburi colorate, trec carute, trec. Ca sa vezi ce bine-am zis-o....)
Bă, Candidatule, uite stăteam și mă gândeam ce soartă avem amândoi. Tu, dosar penal, eu, dosar la sertar. Tu, plecat la DNA si ANI, eu, cam pe linie moartă. Ce ți-e și cu viața asta politică. Dar vom fi ce-am fost și chiar mai mult decât atât. Am auzit că tu deja te-ai băgat la combinat. Ai și candidat la primărie. Nu-i băiatul ăla care a încercat să intre cu bocancii in INCDA? ala e, bre, dar l-a redirecționat spre LEHLIU in doua dosare-la DNA mai sunt doar 4? Ăla e, așa-i? Bun, foarte bun. DOROBANTU, parcă. Păi dacă ăsta al nostru nu se alege, îl executăm și-l luăm pe al tău. Eu devin șef de cameră, apoi preiau hățurile partidului de la smecherul ăla de PEDELIST, te pun pe tine VICEPRIMAR, ca pe vremuri. Auzi, dacă tot vorbim despre oamenii noștri din Fundulea, tinerelul biciclist ce mai face? Candidează și el, așa-i? Ce frumos, foarte frumos. Îmi aduc aminte cum mă mai peria pe spate cu OTV in 2012.. Voiam să-l iau la Consiliu Judetean, în echipa de comunicare cu PADUREA.  Of, tare păcat că n-am ajuns sa vand branza fara calitate. Îl luam, garantase pentru el și ala din OCPI, cum nu stii? cel cu AMBULANTA, și un VECIN de-al meu-di peste drum. Hai, te-am pupat, vedem ce iese”.....)))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu