duminică, 29 mai 2016

INCURABIL/ MOSIERII au lasat GIPANELE si CERSESC Voturi cu PICIOARELE/ Cumetrii, Finii, Afini, seful PSI, sefa GO, Electrician si Fotbalisti platiti din bani publici- mai vor inca un MANDAT

In toate campaniile electorale cei cu ROSU cereau VOTURI din GIPANE, iar altii cumparau voturi prin paduri si canale. Sagetile si iepurasii aveau repartizate strazile pe fiecare sectii de votare, dar si 2 saci. Ce faceau cu sacii, intreaba unul acum pe privat?'' Bai Comisare, nu te mai da mare, stim ca esti Mihai, si numele de comisaru l-ai luat cand scriai la Comisarul.ro'', dar pe bune, de ce aveau astia nevoie de doi saci?
Pana la urma, n-am avut ce sa fac si daca totusi am fost blocat de un viceprimar- ii raspund:
-Un sac era pentru euroii din FRAUDAREA INCDA si altul pentru cartile de identitate
Suna cineva la usa, ma duc si vad, mi se face parul maciuca cand vad un secretar si un consilier-mosier. Ce era sa fac? le dau drumul si ma intorc la asta sa-i raspund, da mai pesedistule, ca sa intelegi mai fain, asta a fost si motivul pentru care le-am deschis usa celor de mai sus. Acum, nu stiu daca pesedistul a inteles ceva, dar stupoare....vine si NEMO? mai vine o p#@a !
Pai fara Nemo- mai se poate inca un MANDAT, intreaba un pedelist <spalat in PNL>? Ii raspund si astuia repede ca trebuie sa stau de vorba cu pricinuitii - cand hop - intra Norica Nicolai si ma roaga sa-l chem pe primar si secretar - sa le dea o prajitura dintr-un tir. Iar vin sa dau raspuns la mesaj, da ma, se poate ma, dar vor fi doua mandate si hop intra si primaru-secretaru era intrat, dar nu l-a vazut procurorul.
Mihai, tu esti nebun, asta mai sta inca 2 mandate? Da, al patrulea de primar si primul de PENAL.
Inchid Comisarul Coruptilor si intru pe Comisarul de Calarasi cu o interdictie in campanie, ca de, azi, totul se plateste si incep negocierile intre cei intrati. Eram gazda si trebuia sa ascult si sa nu retin nimic, uitasem totul pana cand m-a amenintat un fiu de primar ca ma vopseste pe fata si-mi taie CUCU.
Din intelegerile astora am tras ideea ca Norica vroia sa iasa senator si a iesit Fuia deputat, dar asta nu ma privea pe mine privind tirul plin cu de toate de la C.A.P.
In sfarsit, pleaca Norica, iar cei trei raman la discutii cum s-o faca pe Norica si sa iasa Fuia din acel tir, si-a iesit. Cel mai mult mi-a placut in 2008 cand Limbricu si Bibescu au dormit pana la ora 24 - fus oral - cand ramasese fara niciun ban si nici azi nu stiu de unde a luat Benea banii pentru Dorel si Fuia l-a facut viceprimar, sef de cabinet si director OCPI la ''Ambulatoriu'', dar si cand sagetile pesedistilor au luat sacul cu carti de identitate de la o sageata pedelista.
In 2012, am crezut ca s-au terminat MANGOTII hotilor. De unde ba? Am ramas stupefiat cand am vazut un PEDELIST cum arunca cu balotii. Ba, n-auzi? Cat pe ce sa fac stop la carotida gatului de jos.
In campania asta, toti vor sa para cinstiti si neprihaniti cand stim ca peste 50% din voturi se platesc.

Ma opresc.  Iar au venit doi baieti la usa. Dar nu le mai dau drumul. Sper ca ati inteles ce urmeaza dupa campanie, ca eu doar asta am vrut sa spun si nici nu inteleg de ce n-am spus-o la inceput. Cica, e mai bine la SFARSIT,


VOTATI BALUTA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu