miercuri, 4 mai 2016

EXPLOZIV / Fostul primar PSD '92-'96-candideaza la primaria Fundulea/ Pare-se ca vom TERMINA cu voturile PLATITE si Clanurile AMETITE /Militia stie la ce fac Referire!

Mă numesc Ion Băluță, am 57 de ani, trăiesc în orașul Fundulea de când mă știu, oraș în care am reușit sa ma realizez pe plan personal si profesional si pe care il voi indragi pentru todeauna: aici am crescut, am pus bazele educației mele, pentru ca, ani mai târziu, să investesc în evoluția acestuia, în calitate de primar.
Am absolvit „Grupul Școlar Agricol Fundulea” după care mi-am continuat parcursul academic devenind student al Facultății de Management, Inginerie Economică in Agricultură în cadrul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București
Am fost primul primar al orașului Fundulea în urma primelor alegeri democratice din Romania, mandat 1992-1996 și am o experiență de 35 de ani în agribusiness.
Mi-am petrecut cea mai mare parte din viață în Fundulea, alături de oamenii dragi mie.
Astfel, pentru mine, Fundulea înseamnă mai mult decât o simplă localitate: înseamnă ACASĂ, locul în care am pus bazele formării mele ca om și de care se leagă majoritatea amintirilor mele.
Iată de ce problemele întâmpinate de cetățenii acestui oraș nu îmi sunt străine ba, din contră, provocările lor sunt și provocările mele.
Împreună cu soția mea Doina Băluță care și ea, la randul ei, are o activitate de 36 de ani în cadrul Grădiniței nr 1 din Fundulea, avem 3 copii: 2 băieți și o fată .
Sunt un optimist și cred sincer în schimbare, însă într-o schimbare bazată pe transparență. Sunt un om dornic să facă lucruri bune pentru locuitorii din orașul Fundulea.
Îmi doresc să transform Fundulea într-un loc în care valorile şi principiile să se reflecte în toate domeniile, într-un loc care le conferă oamenilor sentimentul siguranţei de care au atât de mare nevoie, într-un loc în care s-ar întoarce oricând, indiferent unde s-ar afla.
Înainte de toate, sunt un om simplu. Un om simplu care știe că poate să aducă un plus de valoare comunității sale,imi place să cred că viața noastră este o învățare continuă, o acumulare de experiențe și interacțiuni care ne provoacă să ne atingem potențialul maxim.
Va aștept alături de mine să facem din Fundulea un oraș de care să fim mandri.
Împreună, putem să îndeplinim orice ideal!!!! 
                           
Acest om a investit suflet si preocupare pentru spitalul ORASENESC, dar primarul actual-Dorobantu a avut grija sa faca un jaf unde se urineaza cateii si boschetii din parc
Deschideti link-ul youtube si veti vedea cum arata un SPITAL de oras la 25 km de Capitala si ce declara actualul primar,incompatibil si urmarit penal in 4 dosare la DNA
Ce zicea primarul in interviul din 2012 ca face la SPITAL,acum, e dat in CONCESIONARE unui apropiat politic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu