vineri, 20 mai 2016

Iohannis: SRI și-a făcut datoria. Demnitarii au ignorat informările. Nu am auzit de Hexi Pharma

Preşedintele Klaus Iohannis a susţinut în scandalul dezinfectanţilor, că SRI nu a acoperit nereguli, dar a punctat că este evident că anumiţi demnitari au ignorat informările primite. Totodată, acesta a mai anunţat că pe 27 mai va convoca CSAT, și că el nu a auzit de Hexi Pharma până la începutul scandalului.admitere-sri
„Nu am avut impresia ca SRI a acoperit informatii. SRI produce ce se numeste informatie. Este evident ca anumiti demnitari nu au citit cu atentie acestea. Ceea ce imi doresc eu este sa reparam sistemul. Am avut discutii cu Dacian Ciolos, am ajuns la solutii care in mod paradoxal sunt, trebuie clarificate norme si proceduri. Trebuie clarificate proceduri prin care se achizitioneaza proceduri. Eu cred ca SRI si-a facut datoria, cand ceva nu a funtionat, trebuie sesizat. Evident ca ma astept de la procurori sa ii gasesca pe cei care au gresit. Ele sunt strict secrete”, a spus Iohannis.ciolos iohannis
Solicitat să spună dacă a primit informări de la SRI şi ce a făcut în urma primirii acestei informări, Iohannis a spus ca dacă sunt specifice pentru un domeniu ajung la consilierii care se ocupă de acest domeniu.iohannis


“Nu îmi aduc aminte despre vreo discuţie care s-a referit la vreun producător. În momentul în care primim informări, le citim şi ne considerăm informaţi. Preşedintele nu este un supra-guvern. Vine o informare despre o temă X, majoritatea sunt trimise din oficiu. Dacă informarea conţine lucruri demne de ştiut în zona spitalelor, informarea merge la prim-ministru, Ministerul Sănătăţii. De fiecare dată cel care este autoritate în domeniu trebuie să acţioneze”,  a mai spus Iohannis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu