sâmbătă, 4 iunie 2016

HORROR/DISPERARE: Cetateni DERANJATI pe timp de SEARA de CLOACA Primarului PENAL si INCOMPATIBIL

Aseara, in jurul orei 21.30, cand se fraudeaza voturile eram ''pe nevasta'', ca de, daca nu m-a tras nimeni in consiliu invocand ca sunt acoperit(eu stau mereu DESCOPERIT) aud claxoane la maxim, urlete, blesteme si vorba aia urata pe care uneori o foloseste si ALEX...''.mu#ie la toti cu Obada si Baluta. Se auzea din casa prin trei pereti. Mi s-a inmuiat pixu-n cerneala si ies la geamul dinspre DN3. Ba fratilor, cum am ajuns la geam mi s-a intarit PIXU si m-am lovit de geam cand am vazut ditamai primaru inca in functie-#multiurmaritpenalsiincompatibilpefund# in capul unei coloane de masini. Ca sa vezi beleaua dreaku: forta, echipa, trib, bani, gipane, limuzine, tricouri de culoare rosie(ca asta-i culoarea celor de mai sus) conduse de consilieri, functionari publici si infractorii cu voturile. Mi-a venit rau si am chemat SALVAREA:
Alo.... Salvarea? Nu, greseala-ati sunat la DIICOT. !
Ma uit in jos, eram tot pe lovire de geam si ma trag un pic in spatele geamului sa nu-mi taie astia din ea, ca de, uneori, mai e nevoie de pix sa avertizam ''organe''
Niciodata, Dorelus nu a fost atat de disperat dupa voturi. Bulibasa asta zice ca-i la domiciliu si a sunat un candidat la DIICOT dar a raspuns SALVAREA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu