vineri, 24 iunie 2016

BOMBA FUNDULEA: Dupa patru MANDATE castigate prin CUMPARARE de Voturi, DOROBANTU a lasat ORASUL fara MICROBUZE / Azi, Cetatenii care MUNCESC in capitala au ramas cu 100 lei de pe VOT

Azi, in jurul orei 09.00 am iesit cu nevasta la microbuz: Nevasta sa mearga la job si eu sa depun un dosar la DNA privind un penal din Fundulea. Am stat in statie pana la ora 11.00 si am constatat ca pe DOROBANTU il doare-n Koor de noi. Am inceput sa transpir, transpiratia mi-a curs pana la k#$%e si dupa un telefon la primarie a raspuns secretara: Ne pare rau, toti sunt pe teren, campanie agricola-dupa acest telefon m-am trezit cu ciorapii uzi
Intreb si eu asa ca prostu, pentru ce au pus fundulenii stampila pe acest penal si incompatibil?
Din eter aud o voce, cam ragusita si rosie, bai comisare, chiar nu stii pentru ce? pentru bani-prostule
Doresc sa stiu cine sunt javrele penale care au aprobat acest contract fara licente privind circulatia pe drumurile publice, dar poate circula maine, chiar daca e sambata eu pot depune un dosar
Dorele, sa fii de RAS/ In 12 ani n-ai reusit sa ai licente la microbuze si nici aer conditionat, dar ai dosare si iti mai fac pana cand voi reusi sa stai si tu 2 ore in statie pe canicula

Călărași/Acţiune pentru verificarea legalităţii transportului public de persoane


În această dimineaţă atât la nivel naţional, cât şi în judeţul Călăraşi se desfăşoară o acţiune pentru verificarea legalităţii transportului public de persoane, efectuat prin curse regulate şi ocazionale. Poliţiştii controlează deţinerea documentelor necesare efectuării transportului public de persoane, respectarea traseului şi a graficului de circulaţie cu opririle aferente; respectarea capacităţii de transport (prevăzute la autorizare şi la momentul transportului), verificarea perioadelor de conducere şi odihnă de către conducătorii auto şi a existenţei atestării metrologice a aparaturii tahograf, verificarea inspecţiei tehnice periodice a autovehiculului, precum şi testarea alcoolscop a tuturor conducătorilor auto controlaţi.
În cazul în care se vor constata încălcări ale legislaţiei rutiere poliţiştii vor aplica ferm legea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu