marți, 12 iulie 2016

BOMBA Fundulea: Consilierul lui OPREA de la MAI, Tomescu, a ajuns VICEPRIMAR sector 6/ JAN de la CRAIOVA(pe surse: din FUNDULEA) Mosierul sutelor de hectare din Judet a lasat MALL-ul pentru Mutu/ In declaratia de avere nu mai se poate SCRIE nimic - e Full Option / Sa traiesti, sa faci casa-n Bucuresti !

Astăzi, 30.06.2016, la sediul Primăriei Sectorului 6 din Calea Plevnei nr. 147 – 149 a avut loc ședința extraordinară a Consiliului Local Sector 6 în cadrul căreia a fost a ales noul Viceprimar al Sectorului 6, dl. Constantin Tomescu. Acesta a fost desemnat în funcție primind 16 voturi favorabile ale consilierilor locali Sector 6.

De asemenea, în ședință a mai fost dezbătut și proiectul privind numărul, denumirea și componența Comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Sector 6.


BMF Grup isi dubleaza businessul: ce noutati pregateste Constantin Tomescu pentru 2016

BMF Grup isi dubleaza businessul: ce noutati pregateste Constantin Tomescu pentru 2016
Afacerile BMF Grup se va apropia de 10 mil. euro anul acesta, potrivit estimarilor lui Constantin Tomescu, fondatorul companiei de facility management, care isi propune ca si in 2016 sa inregistreze minim un plus de 30-40% si sa dezvolte alte doua segmente de business.
Constantin Tomescu este unul din pionierii pietei de facility management din Romania, piata care a inceput sa se contureze la finalul anilor '90 pe masura ce au aparut primele cladiri moderne de birouri si retail. Tomescu a facut parte din echipa primului mall din Romania- Bucuresti Mall- unde s-a ocupat de facility management. “Dupa ce am incheiat colaborarea cu Anchor ( dezvoltatorul Bucuresti Mall-n.r.), m-am hotarat sa lucrez tot in domeniul de facility. Acum 4 ani am cumparat prima firma de mentenanta si de 3 ani am creat noua structura in care am dezvoltat departamente pentru diferite servicii din acest segment: mentenanta, curatenie, securitate si multe alte servicii conexe, direct conectate la nevoile clientilor", a spus fondatorul BMF Grup.
Compania activeaza cu preponderenta in retail, insa au si clienti din zona de birouri si industrial; pe unele proiecte furnizeaza solutii integrate, in timp ce pe altele lucreaza doar cu unele divizii. Printre clientii companiei se numara: NEPI, Immochan, Inditex, H&M, LPP, LC Waikiki sau P&C.
Despre provocarile businessului de facility management, Constantin Tomescu spune ca avand in vedere ca in acest domeniu nu exista un istoric de zeci de ani este dificil sa gasesti personal calificat. “Este o meserie noua si trebuie sa investesti in training pentru personal. Una din principalele activitati este cea de pregatire a personalului”, spune Tomescu.

Firma care are grijă de magazinele H&M şi Zara din România ajunge la afaceri de aproape 4 mil. euro

Firma BMF Grup, care asigură servicii de facility şi property management unor companii precum Inditex, H&M, NEPI sau Immochan, estimează că va încheia anul 2014 cu o cifră de afaceri de 3,78 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de anul precedent.

BMF Grup anunţă o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 40%, ca urmare a dublării activităţii desfaşurate în 2014. BMF Grup asigură servicii şi produse care acoperă peste 15 domenii - construcţii, mentenanţă clădiri, servicii tehnice specializate, curăţenie, pază, amenajare spaţii verzi, producţie mobilier şi alte segmente conexe", se arată într-un comunicat al firmei.
La baza acestei evoluţii au stat mai multe relocări de companii, deschideri de noi spaţii de retail, inaugurări sau preluări de centre comerciale şi lansări de clădiri de birouri, segmentul de new business generând 20% din această creştere.
În total, BMF Grup are în portofoliu proiecte de trei milioane de metri pătraţi, reprezentând peste 400 de locaţii pe întreg teritoriul României. Dintre acestea, 16 sunt centre comerciale moderne.
Printre Clienţii BMF Grup se numără retailerii Inditex, P&C, H&M, fondul de investiţii NEPI, grupul Immochan, instituţii bancare – Garanti Bank şi Banca Carpatica şi o serie de lanţuri de farmacii şi parcuri industriale.
"Noi preluăm aproape tot ce înseamnă proceduri, avizare, certificare, întreţinere, verificare, reparaţii, intervenţii şi ne asumăm un rol intern în cadrul oricărei companii cliente, pentru ca managementul acesteia să se poată concentra pe obiectivele de afaceri. În această manieră, reuşim să diminuăm costurile de operare, uneori şi cu 30%. Chiar dacă suntem unul dintre mulţii prestatori de servicii ai companiei cliente, ne raportăm ca un partener la întregul său plan de business. Pentru ca aportul nostru să fie resimţit ca plus valoare, abordarea noastră trebuie să fie responsabilă şi personalizată pe nevoile fiecăruia", a declarat Constantin Tomescu, fondatorul grupului BMF.

Compania are in prezent peste 1000 de angajati, iar anul acesta se va incheia cu 65 de angajati in head office, compania marindu-si echipa pentru a putea sustine obiectivele de dezvoltare din 2016. “In domeniul centrelor comerciale suntem la maximul pe care piata il permite, ceilalti jucatori ori avand inhouse aceasta componenta, ori avand deja parteneri istorici. Urmatorul pas, urmatoarea noastra tinta este zona de birouri. Avem birouri in portofoliu, inca doar circa 10% din total venituri provine din acest segment. Am inceput recrutarile de personal pe head office pentru acest segment astfel incat sa dezvoltam activitatea din office si anul viitor sa luam o cota mai mare din aceasta piata”, a explicat managerul.
Nu este singura zona noua pe care compania planuieste sa se dezvolte, Tomescu marturisind ca are in plan si implementarea unei divizii pentru home, servicii de interventie pentru proprietarii de locuinte. Aceasta noua linie de business la care acum compania lucreaza ar putea fi lansata in prima jumatate a anului viitor si va fi detaliata in momentul lansarii oficiale, spune Tomescu.
Totusi, planurile de dezvoltare il face pe fondatorul BMF sa spuna ca probabil echipa va ajunge in 2016 la 1.300 de angajati.

Tomescu consideră că există în continuare un mare potenţial de creştere în piaţa de facility management, datorită necesităţii crescânde de eficientizare a operaţiunilor şi a costurilor de operare, precum şi datorită proiectelor care sunt în curs de finalizare în următorii doi ani.
"Vorbim despre un stoc estimat de aproximativ 500.000 de metri pătraţi care va fi livrat până în 2016. Strategia noastră va rămâne echilibrarea activităţii între Bucureşti şi marile oraşe din ţară, specializarea echipelor şi optimizarea reţelei - în prezent ajungem în două ore oriunde în România", a arătat Tomescu.
Facility management presupune coordonarea serviciilor de operare, întreţinere şi mentenanţă tehnică a clădirilor – fie că este vorba despre clădiri de birouri, parcuri industriale, centre comerciale sau ansambluri rezidenţiale. Obiectivul principal al unei companii, specializate în astfel de servicii este gestionarea tuturor proceselor, a furnizorilor şi a echipelor de intervenţie (inclusiv curaţenie, pază, etc.), şi, implicit, reducerea costurilor de întreţinere.
"Cred că unul dintre ingredientele succesului nostru este diversitatea serviciilor pe care le putem acoperi. În cazul unei relocări, de exemplu, furnizăm inclusiv servicii de catering, de transport sau hoteliere pentru echipa clientului. Unul dintre obiectivele integrării unei palete atât de largi este optimizarea costurilor de administrare şi întreţinere a proprietăţilor, oricare ar fi ele, prin preluarea principalelor elemente de cost ale acestora – cost fizic, de resurse umane", a mai spus Tomescu.
BMF Grup a fost înfiinţat în 2011, ca o platformă de integrare a mai multor companii existente de peste 15 ani pe piaţa de servicii din România, de construcţii, intreţinere, curaţenie, pază, producţie de mobilier, energie solară. În prezent, grupul are peste 500 de angajaţi, o reţea naţională de peste 30 de echipe şi un portofoliu de clienţi concentrat pe segmentul de retail. Pentru anul 2013, cifra de afaceri la nivel de grup a fost de aproximativ 2,7 milioane de euro.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu