miercuri, 24 octombrie 2018

Belciugatele: VICEPRIMAR PNL, GURLUI GABRIEL, GASIT INCOMPATIBIL !




6. GURLUI GABRIEL,
Viceprimar al comunei Belciugatele, Județul Călărași
INCOMPATIBILITATE
În mandatele 2012 – 2016 și 2016 – 2020 a exercitat simultan funcția de viceprimar și pe cea de membru în Consiliul de Administrație al Școlii Gimnaziale nr. 1 Belciugatele, Județul Călărași, încălcând astfel dispozițiile art. 87, alin. (1), lit. d) și ale art. 91, alin. (3), teza 1 din Legea nr. 161/2003

Un comentariu:

  1. Bună telespectatori, nu prea știu să-i mulțumesc suficient Lordului Zakuza pentru ceea ce mi-a făcut. Sotia mea m-a ignorat si m-am intors la fostul sau iubit in ultimele 4 luni. Dacă nu ar fi fost pentru intervenția Domnului Zakuza, nu aș fi primit înapoi soția mea. Vraja puternică a readus-o pe soția mea în 24 de ore. Există cineva acolo care trebuie să se întoarcă la el sau la iubitul ei înapoi? Apoi, vă sugerez să vă contactați acum cu Lord Zakuza prin intermediul liniei sale WhatsApp de pe +1 740-573-9483 pentru mai multe informații. Dumnezeu să vă binecuvânteze domnule.

    RăspundețiȘtergere