sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Năstase: Am o scrisoare de-a lui Băsescu în care spune, la un moment dat, că îi este greată de el însusi

 •  POLITICĂ 
10 afişări


Fostul premier Adrian Năstase a declarat sâmbătă că de multă vreme nu se mai simte jignit de afirmațiile președintelui Traian Băsescu, menționând că are o scrisoare în care acesta susține că "îi este greață de el însuși".










Foto: AGERPRES FLUX / LIVIU SOVA
"M-am obișnuit, într-un fel, și mi se pare frumos ca, de la formula 'cât de mic începi să fii', acum am ajuns la 'prea înaltul'. Mie mi se pare corect, mi se pare normal, dar eu cred că, în felul ăsta, mulți vor spune că el a ajuns foarte mic, din păcate", a afirmat Năstase, la finalul Consiliului Național al PSD.
Întrebat dacă s-a simțit jignit de aceste afirmații, el a răspuns negativ.
"Nu, în ceea ce-l privește pe Traian Băsescu de multă vreme nu mă mai mir de absolut nimic. Mai ales că am o scrisoare de-a lui la un moment dat în care spune că îi este greață de el însuși după un alt moment. Cândva, o să discutăm mai mult despre asta. Când va fi cazul... Așa încât, eu cred că cei care l-au votat pe Traian Băsescu de două ori sunt cei care trebuie să se întrebe dacă meritau o astfel de pedeapsă, această paranteză de istorie este perioada în care practic România a stagnat în loc să se dezvolte. Îmi dau seama de unele speranțe legate și de intrarea în Uniunea Europeană, și de intrarea într-o conjunctură post-comunistă", a susținut fostul premier.
El a menționat că este de acord cu premierul Victor Ponta care a calificat ca fiind nedemne astfel de afirmații.
Premierul Victor Ponta a afirmat că își dorește ca viitorul președinte al țării să fie unul cu care să se mândrească, nu unul de care să-i fie rușine.
În opinia președintelui PSD, referirea președintelui Traian Băsescu la "preasinucisul Adrian Năstase" este una nedemnă.
"Nedemn pentru un președinte. Îmi doresc foarte mult ca viitorul președinte al României în sfârșit să fie demn de această funcție importantă. Când vrei să fii numărul unu al țării, nu poți să te exprimi ca la cârciumă. Și, ca și probabil foarte multe milioane de români, îmi doresc un președinte cu care să mă mândresc, nu unul de care să-mi fie rușine", a declarat vineri premierul Ponta la Palatul Parlamentului, unde a fost prezent la o serie de ateliere de specialitate ale PSD.
Președintele Traian Băsescu îl acuză pe senatorul liberal Sorin Roșca Stănescu de fals, după ce acesta a afirmat că în conturile de campanie ale Alianței DA ar fi intrat aproximativ 7 milioane de dolari americani, care nu au fost declarați în anul următor în Monitorul Oficial, potrivit prevederilor legale. În acest context, șeful statului a afirmat că, dacă Sorin Roșca Stănescu are dreptate, atunci el se va duce "cu conștiința împăcată alături de înalt preasinucisul Adrian Năstase". AGERPRES (A — autor: Cătălina Matei, editor: Georgiana Tănăsescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu